Divalicious

Alla inlägg under maj 2013

Av Åberg - 19 maj 2013 09:51

  ...solen på g upp imorse då man kom hem igen =)



Godmorgon... Det är segt idag, jag var hemma vid 4 tiden och vaknade upp av att jag trodde huset skulle ramla... Jisses vad det small ?...det var värsta åskvädret där ute!



Igår blev det en mycket trevlig kväll :), förstvar det hockey då Tre Kronor slog Finland med 3-0... Det är en evighet sen vi hade sånna resultat...Och Enroth, han är ju gudomlig, herregud vilken bra målvakt vi har fått!!!...Efter matchen bar det iväg på en springrunda ink 100 situps + 22 armhävningar och efter den svettiga rundan blev det ett dopp i poolen, det första för den här säsongen!


Sen bar det iväg till Lena på förfest innan det var dags att inta DePå...Det var massa vänner ute, så man fick dansa både här och där, man skulle behövt klyva sig haha... Fick beröm för både mina skor och klänning igår, kul när det faller andra i smaken med...



 

Ricky spelade verkligen så svetten lackade och alltid lika bra musik, han är så duktig! Jag körde hem han och hans lilla bagage när tiden var slagen och festen var slut! Vonkan och Per kom oxå säkert hem och min vän Inger körde jag till Önnestad.


Idag hade vi planerat brännboll i tivoliparken men det är en mulen dag med mycket regn så det ser inte ut att bli så just nu... Samtidigt åker mannen till England igen och kommer hem på torsdagen...och mitt fosterbarn är hos kompisar och sover, så det blir till att hämta hem henne sen, i samma veva får man passa på att storhandla idag så har man det gjort...


Nej nu får det bli lite frukost... Kaffet är intaget!!



IKVÄLL HÅLLER VI TUMMARNA FÖR VM GULDET!!!!

 

 




Av Åberg - 12 maj 2013 20:36


 

Det var längesedan jag var här, blir inte så ofta när man har så mycket omkring sig, speciellt nu när den ljuva vårtiden är här....allt grönskar omkring en, inte bara naturen utan kärlek med och det känns så fantastiskt mysigt.


Jag har nog inte känt det såhär på år och dag men det har varit enormt tufft att komma hit...många har frågat speciellt mig hur jag har stått ut, en del har sagt VILKET tålamod du har...själv vet jag inte vad jag ska svara på den frågan...tycker åren har bara gått framåt oavsett vad...trodde aldrig det här skulle hända igen, men det är fantastiskt efter så många år men trist att det ska behöva ta så här lång tid att fatta vissa saker...14 år. Vissa vet vilket helvete jag har haft och hur mycket jag har gått igenom...men det är ett avslutat kapitel och det känns så fantastiskt skönt... men är som nykär igen...ni vet hålla i handen o pussas o sånt haha ...oki VI då =)


Snart ska jag ner till Tyskland och hämta hem en brum brum till mig...skulle egentligen övningskört privat men det sket sig, ja det är ju inget ovanligt att göbben blir av med körkortet vid denna årstid precis ;O...börjar bli vardagsmat på det där ;( Nåja vi får väl se får väl bli körskolan as usual =)

Jag var nyss i Falkenberg på Motorbanan och gjorde en testrunda, det var askul.. fick en heldag där med Git. Sen drog vi vidare till Ullared för att sen till slut hamna i Falkenberg igen för att inta föda med ytterligare en vän till Git...det var helmysigt. Sen körde jag hem Git till Halmstad =). Zzzzzen var det segt hem, helt alone haha


 

Nåja...helgen är över och den sa bara Switch...jag hann ju inte ens börja den...kan vi inte ta om den nu?

Jobbat som ett jehu hela helgen ju men det har gått kanon. Idag åkte gubben till England igen. Han var nästan borta hela april månad, det var lite jobbigt, speciellt då vi kommit fram till där vi är idag =)


Nej det är snart dags att inta sängen...med en bok


 







Presentation


It's All About ME...

Deal With It...or just go away!!

K Ä Я L E K

 

Attityd

 

Life

 

 

Kategorier

Arkiv

Divans Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards