Divalicious

Direktlänk till inlägg 5 februari 2013

Upp och Ner....

Av Åberg - 5 februari 2013 20:36

 


Usch vilka jobbiga dagar det har varit nu...är fortfarande något chockad över hela händelsen. Man tror sig veta men vet inte...Ofta lever man i sin egen lilla värld, i sin egen lilla bubbla och tror att man känner sig skyddad. Men det skyddsnät som man byggt upp kan rasa på några nada sekunder...


Jag tror nog aldrig jag har känt mig så svag nångång, hela kroppen var som i en karusell...hela huvet snurrade av frågetecken och en massa frågor om precis allt och ingenting, man visste inte vad man skulle fråga, man visste inte vilka svar det var man var ute efter...och man visste inte hur det hela skulle sluta...det vet man inte än.


Det här var tufft för mig, någon hade kunnat slå på mig istället, det hade inte varit hälften så tufft...men jag ska ta reda på ALLT jag vet och ALLT jag kan, jag har professionella folk runt mig och det är en fördel, jag vet vilka jag ska vända mig till för att få "svar"...


Just nu måste jag bara landa, andas och försöka ta in det men på ett bra sätt...

Jag har fått jättemånga hälsningar via fb, fina hjärtan och allt, jag tycker det är helt underbart och jag förstår att alla undrar, jag undrar själv en hel del så just nu känner jag inte för att dela med mig av händelsen...det finns säkert nån där som kan ge bra tips och råd men just nu måste jag själv smälta saker och "komma" på fötter igen, det är det viktigaste just nu, därav håller jag mig lite vid sidan om...
Men tack alla ni fina, det värmer varmt om hjärtat av allt det ni skriver och allt det ni visar. Stort tack!!


Nu är jag så trött, blir väl så när några pysselbitar faller på plats, man spänner av lite i kroppen men annars har man gått på nålar och varit helt tom inuti, precis så som tomheten efter att inte ha ätit på en vecka el nåt, alldeles darrig och skakig och rent svag, sömnsvårigheter och oroskänslor ....det är väl det som kallas för chock antar jag...


Men för en gångs skull har det lättat lite...


Men jag kommer att ta mig ur detta inte bara ensam utan med allt runt mig och tillsammans är vi starka   



Mys precis vad jag behöver...


 



 
 
Ingen bild

angel

6 februari 2013 00:44

Kram lilla hjärtat. ...från lilla mig bara.

Åberg

6 februari 2013 07:53

Tack min vän....

 
Ingen bild

cw

6 februari 2013 10:40

Jag vet inte VAD jag ska skriva men jag tycker väldigt synd om dig just nu för jag förstår att det är inget roligt som hänt dig.
Klokt av dig att ta in allt och känna efter ordentligt ifall du ska dela med dig eller behålla det inom dig. Det är många ggr så att tiden gör att saker landar inom en och då kan man se på saken med nya ögon.
Hm... jag svamlar på känner jag men jag ville så gärna lämna några ord till dig fast jag inser att jag kan inte trolla bort det onda för dig även om jag önskar så just nu.
Varma kramar ... kom ihåg att DU är en mycket fin människa med ett enormt stort hjärta och att du är betydelsefull för att du är just DU.
<3<3<3

Åberg

12 februari 2013 21:49

Tack CW dina ord har alltid värmt mig, de är alltid så upplyftande att höra...man gör ju så gott man kan och tycker som du att det är bra att få fundera först, det är ju ingen liten sak detta, tyvärr...men jag har blivit betydligt bättre nu känslomässigt men ändå inte men detta kommer ta tid och det får lov att ta den tiden som det behöver om det går på rätt håll...Men tack jätte för ditt varma stöd och goda hjärta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åberg - 30 oktober 2013 11:00

  Min fina höstbild   Vintertiden är här så det förslår, en helt upp och nedvänd värld hamnade min vardag i, för många timmar åt ena hållet och för få åt andra men trots det ändå pigg? Skum känsla!   Ikväll blir det gymmet igen med Lena och e...

Av Åberg - 18 september 2013 09:15

  OJ sommaren är över och hösten är här, vad fort det gick men det har varit en helt underbar sommar så man ska inte klaga, den bästa på länge. En hel del har man hunnit med i sommar men min fokus har legat på träning, jobb och ungar. Man har inte...

Av Åberg - 19 maj 2013 09:51

  ...solen på g upp imorse då man kom hem igen =) Godmorgon... Det är segt idag, jag var hemma vid 4 tiden och vaknade upp av att jag trodde huset skulle ramla... Jisses vad det small ?...det var värsta åskvädret där ute! Igår blev...

Av Åberg - 12 maj 2013 20:36

    Det var längesedan jag var här, blir inte så ofta när man har så mycket omkring sig, speciellt nu när den ljuva vårtiden är här....allt grönskar omkring en, inte bara naturen utan kärlek med och det känns så fantastiskt mysigt.   Jag har...

Av Åberg - 14 mars 2013 09:01

  Det har gått en tid nu, en tid av analyseringar och ett plus ett, vilket innebär att jag backar och jag tror jag gör rätt...min magkänsla säger en del och den ska man lyssna på den är till 99% sann. En gammal f.d vän till mig var ganska bestämd ...

Presentation


It's All About ME...

Deal With It...or just go away!!

K Ä Я L E K

 

Attityd

 

Life

 

 

Kategorier

Arkiv

Divans Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards