Divalicious

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Helgen och lite inredning...

Av Åberg - 28 januari 2013 23:20

  (På natten lever man i drömmar...)


Igår gjorde jag några nya inköp i hemmet lite små burkar m.m Dessa fann jag på Ekohallen...

Söta små rosa fast jag inser att jag måste dit igen och inhandla en till Spices, för här är ganska gott om kryddpåsar...



    

Sen fann jag 3 stycken krukor på Ekohallen som tilltalade mig men har inte bestämt mig för vad jag ska ha i dom ännu...och sen hittade jag ännu en ljuslykta igen, men ovanlig , ja jag är ju jätte kär i ljuslyktor, speciellt de där lite udda varianterna =) Och en annan variant som skulle hängas upp, fick sin plats i hallen den med...



       



På maxi fann jag en söt rosa/lila Teburk som jag inte kunde låta bli...





Ja det var lite inköp, förutom en hel del kläder på stan och smycken förstås, tjejerna shoppade oxå =)

Helgen som gick var som sagt mycket shopping men oxå ett besök ut till Joms Mc, jag har blivit inbjuden många gånger men inte åkt dit...Så jag och Elise begav oss dit för att lyssna på Capten Jack som visade sig vara från Staden vår...det var himla trevligt där och gott kaffe till de som körde =) Det var kul att träffa Mia med =) men sen bar det iväg mot La Stada igen, då jag egentligen skulle mött upp Maria där men väl utanför Teaterbaren vände jag bilen igen för jag tyckte det inte var lönt att gå in dit för 1½ timme bara...så jag körde hem fast jag egentligen inte kände för det...Kanske kan det bli längre nästa gång.


Just nu känns det som om jag behöver dra mig undan lite...för att få rätt focus på saker och ting men samtidigt behöver jag mina gamla vänner så i lördags fick jag tid med både Anna-Lena och Christel på stan, ja vi shoppade och lunchade ihop...men på onsdag får jag träffa min Neta igen, jag känner att jag behöver Neta-tid nu och få lite råd och tips om saker och ting. Hon står mig alltid nära och finns alltid där...  


Till helgen så blir det massa jobb igen, delade turer osv...osså kommer han hem på torsdag från England för att sen bege sig igen på lördag till Asien...Det blir mycket egentid i februari månad fram till början av mars och det gillar jag!


I fredags var vi o hämtade bilen med...den har jag hunnit köra med lite nu och den är helt fantastisk, ljuset är jag riktigt nöjd med, de följer efter bilen när bilen svänger. Man sitter högt upp i bilen och det är nästan det bästa... Däremot har jag inte hunnit ta några nya bilder på bilen, men har en från Volvo Automobil...




Imorgon bär det av till Sölvesborg igen, min pappa är sjuk så han behöver min hjälp. Sen blir det nog nån form av träning igen antingen simning el spinning, vi får se =)

Nej nu är det dags att sova, tiden går fort...men nu blir det en hel säng för mig själv igen, helt underbart!



Dagens Citat...


 

Over And Out
  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åberg - 30 oktober 2013 11:00

  Min fina höstbild   Vintertiden är här så det förslår, en helt upp och nedvänd värld hamnade min vardag i, för många timmar åt ena hållet och för få åt andra men trots det ändå pigg? Skum känsla!   Ikväll blir det gymmet igen med Lena och e...

Av Åberg - 18 september 2013 09:15

  OJ sommaren är över och hösten är här, vad fort det gick men det har varit en helt underbar sommar så man ska inte klaga, den bästa på länge. En hel del har man hunnit med i sommar men min fokus har legat på träning, jobb och ungar. Man har inte...

Av Åberg - 19 maj 2013 09:51

  ...solen på g upp imorse då man kom hem igen =) Godmorgon... Det är segt idag, jag var hemma vid 4 tiden och vaknade upp av att jag trodde huset skulle ramla... Jisses vad det small ?...det var värsta åskvädret där ute! Igår blev...

Av Åberg - 12 maj 2013 20:36

    Det var längesedan jag var här, blir inte så ofta när man har så mycket omkring sig, speciellt nu när den ljuva vårtiden är här....allt grönskar omkring en, inte bara naturen utan kärlek med och det känns så fantastiskt mysigt.   Jag har...

Av Åberg - 14 mars 2013 09:01

  Det har gått en tid nu, en tid av analyseringar och ett plus ett, vilket innebär att jag backar och jag tror jag gör rätt...min magkänsla säger en del och den ska man lyssna på den är till 99% sann. En gammal f.d vän till mig var ganska bestämd ...

Presentation


It's All About ME...

Deal With It...or just go away!!

K Ä Я L E K

 

Attityd

 

Life

 

 

Kategorier

Arkiv

Divans Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards