Divalicious

Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

Härlig dag, fina presenter m.m.

Av Åberg - 21 januari 2013 22:30

    


Helt klart en av årets första bästa dagar idag som gick i myshetens tecken på hög nivå...Åt en härlig lunch med Elise hemma hos henne efter det begav vi oss till hamnen i Ljungaviken och satte fötterna på bron för frösta gången...men den är inte klar än, blir väl invigd till sommaren tror jag...men det var råkallt mitt där ute SOM det bet i ansiktet och låren ska vi inte tala om, trodde jag inte hade några ben efter det men sen blev det lä igen när vi hade kommit över på andra sidan... Ljungaviken är Europas längsta Gång - och cykelbro =)



   

Det var nostalgiskt att se isen idag, den är inte likadan överallt jag har fina minnen av vinterdagar i Sölvesborg som kommer från min barndom och som jag minns kärt, där är så fint och isen är speciell =). Efter att ha frösit en del så väntade Elise Massage & Friskvård där hemma med ett varmt härligt utomhus Spabad, det var så fantastiskt skönt o sitta där och bara mysa ihop. Sen testade jag en väldigt väldigt speciell bastu, en infraröd bastu men testade bara en kort stund för å känna hur det kändes, jag är egentligen ingen bastumänniska men det var behagligare än en vanlig =)



   


Efter att ha fått på oss kläderna väntade Thomas där inne med varm kopp kaffe och liten fika, det kändes kanon att få nåt varmt i sig oxå...men man kände sig så mjuk i kroppen efter detta idag, det gjorde susen. Sen fick jag en fin fin present av Elise... =) och samtidigt vill jag passa på att tacka Vonkan för den fina födelsedagspresenten i lördags....Stort Tack till er, ni är så söta  


    



Helgen som gick var super duper oxå, då var vi samlade i tjejegänget och hade förfest hos Lena sen stack vi in på DePå och dansade häcken av oss...ja det blev ett rejält träningspass...dansade i 150 min, det kändes dagen efter men härligt!





Idag råkade en vän till mig ut för en flopp för andra gången, ja hon var så ledsen och jag förstår henne, hon vände sig till mig för hon visste vad jag själv hade gått igenom och det är helt sanslöst när ens vänner kan gå o flörta med ens man, det kallar jag inte vänskap. Nej så gör man inte mot en vän SÅ jävla ruttet och lågt gjort, sånna människor har man inte mycket övers för.  Och nu ikväll har det kommit fram att det pågått i flera månader bakom hennes rygg...Tänker mycket på henne nu =( <3


Imorgon är det dags att jobba igen på mitt vanliga jobb och på onsdag ska jag jobba som serveringsflicka, ska bli spännande...tänk om man hade fått jobba med olika saker varje dag i en arbetsvecka, vad kul det hade varit då =)


Mitt fosterbarn är så duktig på att fixa naglar... hon målar på frihand och är helt fantastisk, det måste vi ju stötta...snart är det sommar och då fyller hon år, då ska jag försöka få tag i en blästringsmaskin som man har till naglar till henne som present... ja hon vet ju redan om det så det gör inget om jag säger det här ;) men hon ska även få ha ett riktigt party, det är hon verkligen värd    



Nej nu ska jag slapp resten av kvällen, blir väl talbok sen i sängen, innan man somnar in...


4 dagar kvar nu   


Dagens Citat:



 

Over And Out...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åberg - 30 oktober 2013 11:00

  Min fina höstbild   Vintertiden är här så det förslår, en helt upp och nedvänd värld hamnade min vardag i, för många timmar åt ena hållet och för få åt andra men trots det ändå pigg? Skum känsla!   Ikväll blir det gymmet igen med Lena och e...

Av Åberg - 18 september 2013 09:15

  OJ sommaren är över och hösten är här, vad fort det gick men det har varit en helt underbar sommar så man ska inte klaga, den bästa på länge. En hel del har man hunnit med i sommar men min fokus har legat på träning, jobb och ungar. Man har inte...

Av Åberg - 19 maj 2013 09:51

  ...solen på g upp imorse då man kom hem igen =) Godmorgon... Det är segt idag, jag var hemma vid 4 tiden och vaknade upp av att jag trodde huset skulle ramla... Jisses vad det small ?...det var värsta åskvädret där ute! Igår blev...

Av Åberg - 12 maj 2013 20:36

    Det var längesedan jag var här, blir inte så ofta när man har så mycket omkring sig, speciellt nu när den ljuva vårtiden är här....allt grönskar omkring en, inte bara naturen utan kärlek med och det känns så fantastiskt mysigt.   Jag har...

Av Åberg - 14 mars 2013 09:01

  Det har gått en tid nu, en tid av analyseringar och ett plus ett, vilket innebär att jag backar och jag tror jag gör rätt...min magkänsla säger en del och den ska man lyssna på den är till 99% sann. En gammal f.d vän till mig var ganska bestämd ...

Presentation


It's All About ME...

Deal With It...or just go away!!

K Ä Я L E K

 

Attityd

 

Life

 

 

Kategorier

Arkiv

Divans Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards