Divalicious

Direktlänk till inlägg 8 november 2012

Sex, alkohol och dejt

Av Åberg - 8 november 2012 23:22

   

 I förgår hade jag lunchdate med finaste och vi har hittat vårt favvoställe som numera kommer bli stamställe...så god buffé och bra pris och miljö...hit kommer vi fler gånger - Garvaregården =)


Idag hade jag ännu en underbar dag med min fina vän Vonkan...vi tog en mysig prommis med vissa hästhinder som nästan revs ;) hahaha...osså blev det gangnam style när jag skulle visa hur man INTE skulle springa haha...efter det blev det kaffe hemma hos mig och en pratstund...och när jag hade hämtat hem kidsen från skolan var det ut och springa som gällde....vi tjänade in 4 minuter idag på vår runda...bra jobbat =)


Var hos läkaren häromdagen, då jag fick rekommenderat att synda och dricka alkohol...eeeey visst låter det korkat el vi kanske ska säga KANON, fest varje dag? haha näää riktigt så är det inte...3/4 dl rött vin eller vanligt vitt ger mig en bättre sömn och blodomloppet stimuleras till ett bättre flöde när du sover och förhindrar ventromboser osså var det nåt med trombocyterna...så med andra ord ta en sup och BLI LYCKLIG!! haha


En gång i veckan fick jag synda, det var ett MÅSTE till på köpet ;) Men om sömnen vart bättre vet jag inte, beror kanske lite på HUR man ser på det...jag vaknade i två omgångar, först kl 03.20 sen klockan 05.30 och jag DRÖMDE, jag drömde att jag hade världens bästa sex haha sen kan man ju fundera över hur DÅLIG sömnen var ;) Jäla vin  



Idag och igår har jag ätit gott som bara den lax och sojabönor, sallad m.m Awesome var det!! Äter och dricker som jag ska, fick ju veta av läkaren att jag har fått diabetes men det ska behandlas med motion och rätt kost. Kosten har man ju slarvat med mellan varven det har blivit för mycket fester haha...Nåja nu skärper vi till oss lite ;)


Nej nu är det dags att återgå till sängen och ta supen innan läggdags så doktorn blir nöjd =)

Natti på er, imorgon är det FREDAG JIPPI och då är det full rulle IGEN ;) SBG here we go =)


 

 OVER AND OUT

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åberg - 30 oktober 2013 11:00

  Min fina höstbild   Vintertiden är här så det förslår, en helt upp och nedvänd värld hamnade min vardag i, för många timmar åt ena hållet och för få åt andra men trots det ändå pigg? Skum känsla!   Ikväll blir det gymmet igen med Lena och e...

Av Åberg - 18 september 2013 09:15

  OJ sommaren är över och hösten är här, vad fort det gick men det har varit en helt underbar sommar så man ska inte klaga, den bästa på länge. En hel del har man hunnit med i sommar men min fokus har legat på träning, jobb och ungar. Man har inte...

Av Åberg - 19 maj 2013 09:51

  ...solen på g upp imorse då man kom hem igen =) Godmorgon... Det är segt idag, jag var hemma vid 4 tiden och vaknade upp av att jag trodde huset skulle ramla... Jisses vad det small ?...det var värsta åskvädret där ute! Igår blev...

Av Åberg - 12 maj 2013 20:36

    Det var längesedan jag var här, blir inte så ofta när man har så mycket omkring sig, speciellt nu när den ljuva vårtiden är här....allt grönskar omkring en, inte bara naturen utan kärlek med och det känns så fantastiskt mysigt.   Jag har...

Av Åberg - 14 mars 2013 09:01

  Det har gått en tid nu, en tid av analyseringar och ett plus ett, vilket innebär att jag backar och jag tror jag gör rätt...min magkänsla säger en del och den ska man lyssna på den är till 99% sann. En gammal f.d vän till mig var ganska bestämd ...

Presentation


It's All About ME...

Deal With It...or just go away!!

K Ä Я L E K

 

Attityd

 

Life

 

 

Kategorier

Arkiv

Divans Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards