Divalicious

Alla inlägg under oktober 2012

Av Åberg - 20 oktober 2012 10:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Åberg - 18 oktober 2012 23:22

 


Dagen Kaos kändes det som idag....


Det tog en hel eftermiddag inne hos Studio Pink för tjejerna och ca 2000kr försvann till det men det var det värt...

Timmarna innan försvann till att städa hemmet och greja och nu ikväll tog vi golven...Skönt att ha det gjort inför helgen som annars är ganska fullbokad på annat...


Nu kryper tröttheten på och då börjar jag att frysa...ikväll hann man knappast med att mysa nånting men jag får väl ta igen det i helgen på nåt vis...just nu är jag bara trött. Men ser fram emot morgondagen...först ska jag bl.a shoppa lite ljus efter att ha lämnat göbben till flyget och kidsen till skolan...och fixa bilen ska jag med. Osså måste jag storhandla med...usch jag hatar att handla mat, finns inget mer tråkigare...


Nej nu ska jag krypa ner under mitt täcke och sova gott, tror inte det blir nån sida i boken, jag tror mina ögon hinner blunda innan dess...


Natti natti på er där ute...


 

Av Åberg - 18 oktober 2012 08:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Åberg - 17 oktober 2012 09:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

...

Av Åberg - 16 oktober 2012 09:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Åberg - 14 oktober 2012 21:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Åberg - 12 oktober 2012 06:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Åberg - 11 oktober 2012 19:40

 


Bloggedags...


Just nu har jag flyt med livet och det känns så bra och jag hoppas att det får stanna där på den nivån ett tag med. Jag blev intervjuad i telefonen om jag kunde hoppa in på andra områden när de behöver folk, självklart kan jag det =))....så nu är det inte bara inom äldreomsorgen som det kan bli utan barn & ungdom och handikappsenheten med...och jag älskar ju att få jobba med barn och ungdomar, jag brinner ju för dom =)


Det är så kul att ha fått kontakt med min vän igen, vi har ju så mycket roliga minnen tillsammans och vi kan ju varann utan och innan...det känns egentligen som om det inte gått en dag imellan när vi sätter igång och prata och det känns så bra =) Det glädjer mig! Nu blir det nog lite mer utgång haha...men jag ser fram emot att skapa nya minnen asg...ja herre jisses ;) dock utan den där balansen på dansgolvet, ska tilläggas   men jag räddade ju ölen och visst är det viktigast? ...fniss


Till helgen ska jag jobba men bara dagpass så jag ska försöka komma ut på kvällarna för min dotter behöver oxå komma igång lite, såvidare det inte regnar på kvällen men det blir en liten mini-familje-grej, kul =), roligare oxå att vara två som springer än att stå på löpbandet på gymmet varje dag...man märker att man orka springa mer o mer för var gång men nu får jag ju tänka på min dotter lite men hon kommer nog ifatt =)...


Helgen som gick var Anzo och Pether m familj och hälsade på från E-tuna...det var SÅ kul att se dom igen...men fy som jag grät när hon åkte och jag kunde knappt säga hejdå...hualigen...hon är speciell för mig   saknar henne redan men det är ju enkelt att göra det när det gäller henne =) sötegöte juu...


Nej om man skulle ta och läsa några rader ur boken "Madeliene", lite seg är den allt men läsa klart ska jag!

Jag har svårt för att INTE läsa klart böcker, en del har så lätt att bara sluta läsa en bok om de efter att ha kommit en bit bara ger upp och aldrig mer kollar i den...för mig ser jag det som ett MÅSTE, däremot kan jag lägga boken åt sidan ett tag och sen komma tillbaka till den. Men just nu så har jag en del böcker som är halvt lästa som jag känner ett måste till, så, så får det bli!!



 


Over And Out

Presentation


It's All About ME...

Deal With It...or just go away!!

K Ä Я L E K

 

Attityd

 

Life

 

 

Kategorier

Arkiv

Divans Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards