Divalicious

Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

Pysselkvällar =))

Av Åberg - 15 juli 2012 22:44



Nu får man lite ledigt igen efter att ha jobbat delade turer i två dagar...

det känns minsann ikväll...inte så konstigt eftersom i fredags natt var jag ju hemma 02.30

vi hade ju passat på att bege oss till Liseberg då jag inte jobbade men skulle allt

bra upp på morgonen 06.30 och köra en delad tur med så det blev inte

så mycket sömn just den natten...


Tjejligan ;)

 

Idag på morgonen kände jag av början till hösten, det var kallt men ändå mysigt,

jag är ju sådan att jag gillar ju alla årstiderna men denna sommaren har gjort mig

besviken...riktigt besviken. Jag tror minsann det är den sämsta någonsin   


 


Men jag har planerat in pysselkvällar så jag tänkte starta ett gäng

tjejer där vi träffas en gång i veckan el var 14:de dag och turas om att vara hos varann.

Då ska det pysslas och var och en gör sitt pyssel, virka, sticka, göra

smycken eller göra egna makraméarmband.


Jag och Sandra tänkte starta det här hemma först sen får vi se om vi får ihop

några som är intresserade att vilja pyssla ihop =) men jag ser fram emot dessa dagarna.


Jag är så glad vid mitt jobb, det är så roligt att jobba när man är omtyckt av

både kunder och personal, jag trivs som fisken i vattnet änsålänge...


 

(nåt liknande detta)

   

På dagarna drömmer jag om att fixa i min trädgård men jag tycker jag kommer

inte så långt där...jag ser hur andra har det när jag jobbar och får mina idéer men nu vill

vi bara ha bort alla häckar här, de samlar på sig en massa fästingar, spindlar o skit.

Så på framsidan ska det byggas och muras upp ett staket istället men jag har inte

fått bilden klar ännu i huvudet på hur jag vill ha det....sånt tar tiiiiid.

Men tydligen så ska vi fortsätta med altan ända fram till framsidan, ja göbben

har ju fått en del idéer han med och inte bara sitta vid datorn ;).

Imorgon ska jag bara ta det lugnt men ändå inte, för jag ska planera in lite träning...

antagligen blir det en promenad bara men dock lång. Vi får väl se vart det slutar och

vart den går hän =). Jag skulle så gärna vilja ut till syster med och se när

hon myser med sin häst =)), ja hon har blivit med häst =)

Nej nu ska jag in i duschen och sen på med jamas och den här drinken gin & tonic jag fick av

göbben den gick på direkt...kan nog vara så att det är dags att nana snart efter

några hektiska dagar...


För övrigt....Tja...? Jag vet inte faktiskt, jag är nog ganska off

på vissa plan men man måste ju se framåt nånstans kommer det

säkert att gå bra igen...


Over And Out...




 
 
Ingen bild

sanne

16 juli 2012 06:51

Ta hand om dig själv lite nu och vila...
kramen

Åberg

16 juli 2012 11:15

I will, jag hinner nog med både och hihi....svårt att få mig att sitta still juuuu haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åberg - 30 oktober 2013 11:00

  Min fina höstbild   Vintertiden är här så det förslår, en helt upp och nedvänd värld hamnade min vardag i, för många timmar åt ena hållet och för få åt andra men trots det ändå pigg? Skum känsla!   Ikväll blir det gymmet igen med Lena och e...

Av Åberg - 18 september 2013 09:15

  OJ sommaren är över och hösten är här, vad fort det gick men det har varit en helt underbar sommar så man ska inte klaga, den bästa på länge. En hel del har man hunnit med i sommar men min fokus har legat på träning, jobb och ungar. Man har inte...

Av Åberg - 19 maj 2013 09:51

  ...solen på g upp imorse då man kom hem igen =) Godmorgon... Det är segt idag, jag var hemma vid 4 tiden och vaknade upp av att jag trodde huset skulle ramla... Jisses vad det small ?...det var värsta åskvädret där ute! Igår blev...

Av Åberg - 12 maj 2013 20:36

    Det var längesedan jag var här, blir inte så ofta när man har så mycket omkring sig, speciellt nu när den ljuva vårtiden är här....allt grönskar omkring en, inte bara naturen utan kärlek med och det känns så fantastiskt mysigt.   Jag har...

Av Åberg - 14 mars 2013 09:01

  Det har gått en tid nu, en tid av analyseringar och ett plus ett, vilket innebär att jag backar och jag tror jag gör rätt...min magkänsla säger en del och den ska man lyssna på den är till 99% sann. En gammal f.d vän till mig var ganska bestämd ...

Presentation


It's All About ME...

Deal With It...or just go away!!

K Ä Я L E K

 

Attityd

 

Life

 

 

Kategorier

Arkiv

Divans Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards