Divalicious

Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

Förtylt....

Av Åberg - 11 juni 2012 22:37

 



Gokväll...Förkylningar är aldrig roliga och den är speciellt inte välkommen nu när man fått jobb men visst är det så typiskt!? Nåja det e tur jag inte ska jobba idag, så jag hoppas detta går över el åtminstone förmildras. Jag tror inte jag får vara på jobbet om jag är förkyld, får nog kolla upp det med, ifall att, så jag inte går dit och gör bort mig!? I veckan blir det utbildning bland annat ska bli spännande...kanske ska ta boken med mig till sängen ikväll o läsa lite sen.



   

Jag har haft en underbar dag för övrigt, en heldag tillsammans med Annica och Anna-Lena och sen träffade vi Anette på Ekohallen som oxå kommer ut till oss på midsommar. Härligt!! Linda träffade vi oxå på, kul! Vi satt och chillade en stund utanför sen och myste... Vi blir nog ett jäkla bra gäng sen på midsommardagen till Venestad, roligt!! Tur man är ledig lite där man får passa på då för sen är det stor kört så gott som.


Linda Durkan min fina vän ringde oxå, vi måste ju bara få in en dag innan hon reser, jag som skulle resa ner till Kroatien men så kom jobb imellan...kanske kan bli en annan resa till vintern istället...fast vi har andra planer jag och Linda ;) hahaha


Tack för en underbar dag med middag och trevligt sällskap hos Annica! Det där med pysselkväll tycker jag att vi ska ta tag i det lät så kul =))


Bädda ner mig i soffan och glo på nån film istället för den där sketbollen som inte gick nån vidare...;O


   

Over And Out








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åberg - 30 oktober 2013 11:00

  Min fina höstbild   Vintertiden är här så det förslår, en helt upp och nedvänd värld hamnade min vardag i, för många timmar åt ena hållet och för få åt andra men trots det ändå pigg? Skum känsla!   Ikväll blir det gymmet igen med Lena och e...

Av Åberg - 18 september 2013 09:15

  OJ sommaren är över och hösten är här, vad fort det gick men det har varit en helt underbar sommar så man ska inte klaga, den bästa på länge. En hel del har man hunnit med i sommar men min fokus har legat på träning, jobb och ungar. Man har inte...

Av Åberg - 19 maj 2013 09:51

  ...solen på g upp imorse då man kom hem igen =) Godmorgon... Det är segt idag, jag var hemma vid 4 tiden och vaknade upp av att jag trodde huset skulle ramla... Jisses vad det small ?...det var värsta åskvädret där ute! Igår blev...

Av Åberg - 12 maj 2013 20:36

    Det var längesedan jag var här, blir inte så ofta när man har så mycket omkring sig, speciellt nu när den ljuva vårtiden är här....allt grönskar omkring en, inte bara naturen utan kärlek med och det känns så fantastiskt mysigt.   Jag har...

Av Åberg - 14 mars 2013 09:01

  Det har gått en tid nu, en tid av analyseringar och ett plus ett, vilket innebär att jag backar och jag tror jag gör rätt...min magkänsla säger en del och den ska man lyssna på den är till 99% sann. En gammal f.d vän till mig var ganska bestämd ...

Presentation


It's All About ME...

Deal With It...or just go away!!

K Ä Я L E K

 

Attityd

 

Life

 

 

Kategorier

Arkiv

Divans Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards