Divalicious

Direktlänk till inlägg 28 maj 2012

Lyckad dag men HELT färdig nu!

Av Åberg - 28 maj 2012 22:11

 

(Full rulle i poolen) 26 grader idag =)))


Idag är jag TRÖTT så det blir minsann ingen lång blogg...


Upp vid 6 tiden imorse, iväg med ungdomarna till tåget, de skulle till Hässleholm och jobba på Siesta.

Hem igen för att packa ner det sista i gymbagen och köra kidsen till skolan. Sen var det dags för två pass på gymmet, en timmes styrketräning och en timmes simning...Guuuuuuud så trött jag kände mig redan då, det märks minsann att man varit ifrån en månad. Lyssna klart på min talbok oxå idag så ännu en bok är genomplöjd. "Kajsa Ingemarsson - Någonstans inom oss" ... Äntligen var jag klar med den TRÅKIGA boken EVER. Men envis som man är så kan man inte bara lägga den ifrån sig utan man vill ju ändå läsa den klart. Nåja....


 

(nåja inte mesar här)


Sen efter passen körde jag hem, käkade och sen iväg igen o hämtade upp Christel, jag tyckte hon behövde komma hemifrån efter allt som hon har fått utstå - ja det är fruktansvärt!! Efter det så mötte jag upp Sanne på Kims parkering där hon sen tog över Twinsen och jag packade in Kim, Jessica och Sofine i min bil istället sen var det tankning o sen hem. Väl hemma satt jag ner kanske 5 minuter i taget ;O...as usual men det bidde kaffe och grillat och kallt attt dricka behövdes oxå idag...men vi glömde pajerna :O...nåja de är inte kvar längre nu, de tog grabbarna nu när de kom hem. När jag satt där ute i godan ro så ringde mobilen...det var från Åhus...Jag har fått jobb!!!!

Jag studsade och hoppade som gubben som sprang i fontänen som vann pengar ni vet som gick på reklam på tv för många år sen... hehe SÅ glad jag blev!!


 

(Våran kvällstur på 5 km typ)


Det var mycket bad i poolen men inte för min del jag hann inte bada el sola idag som det var tänkt men det gör ju inget jag hade ju världens trevligaste sällskap så då kan man ju inte klaga! Sen var det dags att köra hem folket och sen hem o byta lite o sen till A3 området för att köra sista passet där...aaaaaaaaaaaah jag är totalt SLUT nu...jag är som gele i benen och armarna hänger som en orangutang. NU ska jag bara slappa fast risken är att jag somnar istället....men det är med en SKÖN trötthetskänsla isf och med ett smile på läpparna.


(Osså måste jag ju ladda på en ny talbok)


 

Så godnatt på er ni där ute ;)




 

Over And Out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åberg - 30 oktober 2013 11:00

  Min fina höstbild   Vintertiden är här så det förslår, en helt upp och nedvänd värld hamnade min vardag i, för många timmar åt ena hållet och för få åt andra men trots det ändå pigg? Skum känsla!   Ikväll blir det gymmet igen med Lena och e...

Av Åberg - 18 september 2013 09:15

  OJ sommaren är över och hösten är här, vad fort det gick men det har varit en helt underbar sommar så man ska inte klaga, den bästa på länge. En hel del har man hunnit med i sommar men min fokus har legat på träning, jobb och ungar. Man har inte...

Av Åberg - 19 maj 2013 09:51

  ...solen på g upp imorse då man kom hem igen =) Godmorgon... Det är segt idag, jag var hemma vid 4 tiden och vaknade upp av att jag trodde huset skulle ramla... Jisses vad det small ?...det var värsta åskvädret där ute! Igår blev...

Av Åberg - 12 maj 2013 20:36

    Det var längesedan jag var här, blir inte så ofta när man har så mycket omkring sig, speciellt nu när den ljuva vårtiden är här....allt grönskar omkring en, inte bara naturen utan kärlek med och det känns så fantastiskt mysigt.   Jag har...

Av Åberg - 14 mars 2013 09:01

  Det har gått en tid nu, en tid av analyseringar och ett plus ett, vilket innebär att jag backar och jag tror jag gör rätt...min magkänsla säger en del och den ska man lyssna på den är till 99% sann. En gammal f.d vän till mig var ganska bestämd ...

Presentation


It's All About ME...

Deal With It...or just go away!!

K Ä Я L E K

 

Attityd

 

Life

 

 

Kategorier

Arkiv

Divans Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards