Divalicious

Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

Usa/Panik/Lekar/Funderade

Av Åberg - 22 maj 2012 10:37


 


Godmorgon...solen lyser idag med fast idag skulle det ju bli mer mulet men men vi får se...


Tjejerna shoppade loss igår, de
köpte lite shorts och linnen...Vi gjorde dagens gärning oxå igår, en tjej hade
glömt sin jacka liggandes på kläderna med plånbok i så vi lämnade in den till
kassörskan, hoppas hon hittar den igen el dom hittar henne. Man vet ju själv
vilken panik man får när man slarvar bort sina saker och inte tänker sig för!!


När Madikken vaknade imorse så
blev det en överraskning...hon har läääänge velat ha "Usa converse"
och nu vann hon auktionen på Tradera. Hon blev själaglad!!


Igår satt jag och funderade
lite om vad som egentligen var viktigt och inte...och jag har oxå kommit ifrån
mina rutiner nu sedan jag fick veta att jag var gravid, ja jag tappade väl allt
grepp och focus runt mig - förmodligen, men nu är det ju över och det har varit
liiite svårt att komma igång - jag vet ju att jag ska ta det lugnt i början men
det har jag faktiskt varit duktig på och nu känns det som om jag har varit FÖR
duktig på det...lite ordning i hemmet och på ungar och min träning, skulle
kännas skönt att få igång igen...Det blir lite som att börja om från början när
det även gäller min kondition, känns det som, men skam den som ger sig, brukar jag
alltid säga!


Så idag börjar jag ta tag i
saker och jag börjar hemifrån...behöver en dag här hemma nu till att fixa och
dona, så de som vill ses får allt dra sig hitåt isf. Ikväll kommer Sanne igen,
hon är för go.


Nej nu blir det att börja ta
tag i fönsterna och det där ute och här inne...Sen måste jag få tid till att
planera midsommarfesten oxå som är både för barn och vuxna...Lekar, sånger och
placeringar, allt ska klaffa...var och en tar ju med sitt som de ska äta och
dricka. Sen får vi se om det kan bli lite överraskningar...


Over And Out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åberg - 30 oktober 2013 11:00

  Min fina höstbild   Vintertiden är här så det förslår, en helt upp och nedvänd värld hamnade min vardag i, för många timmar åt ena hållet och för få åt andra men trots det ändå pigg? Skum känsla!   Ikväll blir det gymmet igen med Lena och e...

Av Åberg - 18 september 2013 09:15

  OJ sommaren är över och hösten är här, vad fort det gick men det har varit en helt underbar sommar så man ska inte klaga, den bästa på länge. En hel del har man hunnit med i sommar men min fokus har legat på träning, jobb och ungar. Man har inte...

Av Åberg - 19 maj 2013 09:51

  ...solen på g upp imorse då man kom hem igen =) Godmorgon... Det är segt idag, jag var hemma vid 4 tiden och vaknade upp av att jag trodde huset skulle ramla... Jisses vad det small ?...det var värsta åskvädret där ute! Igår blev...

Av Åberg - 12 maj 2013 20:36

    Det var längesedan jag var här, blir inte så ofta när man har så mycket omkring sig, speciellt nu när den ljuva vårtiden är här....allt grönskar omkring en, inte bara naturen utan kärlek med och det känns så fantastiskt mysigt.   Jag har...

Av Åberg - 14 mars 2013 09:01

  Det har gått en tid nu, en tid av analyseringar och ett plus ett, vilket innebär att jag backar och jag tror jag gör rätt...min magkänsla säger en del och den ska man lyssna på den är till 99% sann. En gammal f.d vän till mig var ganska bestämd ...

Presentation


It's All About ME...

Deal With It...or just go away!!

K Ä Я L E K

 

Attityd

 

Life

 

 

Kategorier

Arkiv

Divans Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards