Divalicious

Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

Underbaraste DU/Lunch m.m.

Av Åberg - 8 maj 2012 10:10

  



Ja det var en tuff dag igår och ändå är det inte över än, jag vet inte ens NÄR det ska vara över heller och jag som längtat så...



  

Jag vill oxå tacka min underbaraste vän och som alltid stått mig nära och som är medräknad i familjen vår, det är HON jag alltid vänder mig till när jag behöver prata el behöver stöd, det är HON som alltid funnits där i både vått som torrt. Hon har alltid funnits där för mig, alltid varit en ärlig vän och hon har alltid varit number one för mig sen den dagen hon kom in i mitt liv. Hon förstår mig alltid och det känns så skönt, hon om någon känner mig och kan mig utantill och innantill och det är just det som känns så härligt. Och när jag verkligen behöver nån, när det verkligen gäller så att säga, så är det alltid Neta jag vänder mig till ALLTID...det betyder inte att andra är mindre värda el så men Neta är Neta för mig, hon är bara helt enkelt mitt allt och utan henne hade jag nog inte klarat mig för det är svårt att bilda ett sådant starkt band igen även om jag har starka band till andra oxå så är det ändå inte samma sak


Så vad jag egentligen skulle säga, så var det bara ett TACK för att du finns, för att du håller mig i handen när jag ramlar ihop och som alltid reser mig med din hjälpande kärlek och vänskap.Tack för att du var med mig igår och det som komma skall



Solen har kommit fram igen för övrigt har det annars varit en grå dag men det ser ut som om det skulle skärpa till sig. Idag fyller min sambo år så vi ska strax bege oss till Araslövs golfkrog för att inta en god lunch och sen ska jag hem igen till trädgården och njuta lite av det som kallas för livet...


För övrigt har jag inte gjort så mycket idag mest suttit här och funderat o tänkt och pratat med Eva på chatten en bra stund. Men nu ska jag släppa denna lapp och bege mig in i duschen...


Over And Out...

 
 
Ingen bild

neta

8 maj 2012 19:59

<3<3<3<3<3

finns inga ord... fina älskade vännen min

 
Ingen bild

Divan

8 maj 2012 20:40

DU kan vara finast min kära vän Netis <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åberg - 30 oktober 2013 11:00

  Min fina höstbild   Vintertiden är här så det förslår, en helt upp och nedvänd värld hamnade min vardag i, för många timmar åt ena hållet och för få åt andra men trots det ändå pigg? Skum känsla!   Ikväll blir det gymmet igen med Lena och e...

Av Åberg - 18 september 2013 09:15

  OJ sommaren är över och hösten är här, vad fort det gick men det har varit en helt underbar sommar så man ska inte klaga, den bästa på länge. En hel del har man hunnit med i sommar men min fokus har legat på träning, jobb och ungar. Man har inte...

Av Åberg - 19 maj 2013 09:51

  ...solen på g upp imorse då man kom hem igen =) Godmorgon... Det är segt idag, jag var hemma vid 4 tiden och vaknade upp av att jag trodde huset skulle ramla... Jisses vad det small ?...det var värsta åskvädret där ute! Igår blev...

Av Åberg - 12 maj 2013 20:36

    Det var längesedan jag var här, blir inte så ofta när man har så mycket omkring sig, speciellt nu när den ljuva vårtiden är här....allt grönskar omkring en, inte bara naturen utan kärlek med och det känns så fantastiskt mysigt.   Jag har...

Av Åberg - 14 mars 2013 09:01

  Det har gått en tid nu, en tid av analyseringar och ett plus ett, vilket innebär att jag backar och jag tror jag gör rätt...min magkänsla säger en del och den ska man lyssna på den är till 99% sann. En gammal f.d vän till mig var ganska bestämd ...

Presentation


It's All About ME...

Deal With It...or just go away!!

K Ä Я L E K

 

Attityd

 

Life

 

 

Kategorier

Arkiv

Divans Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards