Divalicious

Alla inlägg under april 2012

Av Åberg - 29 april 2012 10:33


 

Solen lyser men jag är arg, besviken och ledsen, får nog ta tag i hemmet och muttra en stund för mig själv. Skulle behöva läsa lusen av en viss persons beteende!! Grrr så arg man kan bli ibland!


Nåja när jag väl lugnat ner mig lite kanske jag får behålla mitt förstånd  ...så det kan komma nåt vettigt ur mig med!! Men jag får lösa detta mot kvällen, jag får fundera ett tag på bästa möjliga väg för en väg MÅSTE det finnas och gärna en fungerande sådan, annars jävlar i havet!!! Men nu är det varje fall STOPP!!!


Nåja nog om argsinthet...förstår varför solen försvann igen   



Av Åberg - 29 april 2012 02:49

Det har varit en väldigt trevlig dag, med god mat och sällskap. Egentligen skulle jag ut men jag hade illamående hela eftermiddagen så det kändes inte ok. Istället bestämde jag mig för att bara ta det lugnt och äta gott. Och gott blev det!! Potatisgratäng med lövbiff och sallad, sen fick det bli ett glas rött på det, det var super mumsigt.


Jag ringde Sanne för jag kom på att hon hade ju inte bokat nåt ikväll så istället för att sitta själv så, så kunde vi ju lika gärna äta gott ihop och sen blev det film på det - Sherlok Holmes!


Det har varit en tuff tid ett tag nu men ett steg i taget ska nog gå bra....vissa saker får lösa sig själva och inget jag kan styra över. Men genom att ha backat tillbaka en stund och "tittat på" så ser man förnuftigt på saker och ting när man får ge det lite space....Vissa förändras ganska snabbt, vissa inte men ibland förändras saker till något annat, både på gott och ont men fortfarande kan man inte styra allt och det är inte bara EN som ska hålla i rodret, det heter Ge och Ta.


Nej nu får det allt bra bli sängen, ungdomarna är hemma och allt är frid o fröjd.

Godnatt   

Av Åberg - 28 april 2012 11:24

 

Hej, jag är helt ny bloggare på denna sidan men har historiskt sätt bloggat i ca 11 år. Min första bloggsida var Space sidorna, där bloggade man som mest, näst efter det blev det blogger. Men jag kände för att skapa nåt nytt och enkelt men ändå lite stilrent.


Jag kommer skriva mycket om vardagen, tankar och känslor men även om det som berör mig på andra plan så som, naturen, fotografera, vännerna, festerna och mitt hem som berör mig som djupast.

Jag tränar oxå en hel del för hälsans skull...


Jag hoppas att jag kommer att trivas här men det ser ljust ut!

Tur att en app oxå kommer snart så man kan blogga via mobilen, inte fel alls...


Nu är det dags för en tur på crossen och lite hemsysslor...Over And Out

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


It's All About ME...

Deal With It...or just go away!!

K Ä Я L E K

 

Attityd

 

Life

 

 

Kategorier

Arkiv

Divans Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards